POSTAT: - KATEGORI: Thinkin 'Bout You

back on track

Har inte ens påbörjat med nästa Episode.... Skyldig, jag vet men har inte haft insperation att skriva med tanke på vad som har hänt i mitt privata liv. Hoppas ni förstår. Angående uppdateringen så har det inte varit den bästa men jag försöker verkligen hålla uppdatering på topp, dels så har jag bestämd mig för att ha skrivit minst 4-6 kapitler per vecka, punkt slut!

Btw, Episode 3 kommer ut imorgon eller övermorgon med tanke på att jag har precis påbörjat.
Tack för ert tålamod jag verkligen uppskattar det PLUS så är jag skyldig er en stor tjänst

Älskar er

Comments
Postat av: Celebnovell

Jag gör länkbyte med bloggar med 50+ besökare - om du har det så kan du skicka en bild på din statistik på mail. :)

Postat: 2013-06-11 - Klockan: 15:05:59 - Bloggadress: http://celebnovell.blogg.se



Postat av: Ebba

Har gjort länkbyte med dig nu! :) Your turn :D

Postat: 2013-06-11 - Klockan: 19:06:49 - Bloggadress: http://mybieberlovestorys.blogg.se



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback